sábado, 6 de febrero de 2010

06/02/2010. León. Xabalí

Por fín, dempués d' un par d´años retrasando esta cacería no que fueron más de 6 intentos, con cambiu de coto incluiu, vamos a facela realidá.
Quedamos bien temprano en Llaviana, delantre del ambulatorio, pa dir por San Isidro hacia la zona de caza cerca de la Vecilla. Paecía que la xente conocía bien la zona, pero les tierres cazurres deben engañar muncho, porque nun descuidu casi calamos a León... asina que damos la vuelta y conseguimos calar al bar onde ya tan reunios los cazurros que nos esperen. Tomamos un cafetín y algún pinchu que por cierto nos salen realmente baratos (jeje) y dirixímonos nuna llarga procesión de más de venti coches al area que vamos a cazar.
Llegamos a un mar de robles y pinos cruzau por pistes, el llugar ye impresionante y empiezen a colocase los primeros puestos onde van a entrar los monteros nel monte, vese muncho rastru de caza na zona.
El restu tiramos pa rodear l' area y colocar los puestos a la otra parte, faciendo parte del camín a pie. De la que dibemos andando pela pista colocando los puestos, falábamos Adrian, Fran y algún otru sobre experiencies colos xabalinos, cuando de repente miro pal frente y veo un tremendu xabalín a un llau de la pista que tabemos subiendo, a unos venti metros de nosotros. Coméntolo al restu y Fran se rie creyendo que taba bromeando, de repente detrás del xabalí salen otros 4 pa cruzar la pista, ármase un trepe de la de dios, acerrogiando, cargando los rifles... los cazurros algo pasmaos...y boom, descerroxen un tiru al últimu de los xabalinos, que queda na pista heriu aturullando hasta que un de los cazurros acércase col puñal y con un poco ensañamientu lu remata.
Paez que pinten bien les coses y que na zona hay xabalí, asina que animámonos y acabamos de colocar los puestos. La realidá yera bien distinta. Aquellos yeren los únicos xabalinos de la echá y habien escapao. Nun había muncho que facer, asina que esperamos a que los monteros recojan y nos vamos, cargando Jose Luis (fiu), Fran y yo col xabalo que esta vez ye pa Adrián y Jose Manuel.
Por causa xustificá, axena a la cacería decidimos retirar y acabar el día. Nel camín de vuelta, de la que tiramos pa La Robla en dirección a Pajares paramos al llau de una riega pa llimpiar el xabalí, momentu que aprovechamos pa facer una foto na que vemos a Jose Luis (fiu), Lupión, Adrián, Gelu (Monteru) y agachau Fran.

Mientres algunos tienen que marchar por tener compromisos inesperaos, el resto decidimos comer nun restaurante conociu por munchos de los que cacen en tierres leoneses y tornen por Pajares; el "Mesón Reondu" en Campomanes. Llegamos bastante tarde, a eso de les 5. La comida y la sobremesa dura bastante porque hay muncho de que falar y nun ye hasta les 7 que tiramos pa Llaviana.

Comentariu Gastronómicu

Nesta ocasión, y tando fuera del pueblu, elegimos un local que algunos ya conocien, famosu pol so expléndidu y gran menu. Llamase el Mesón Reondu y está en Campomanes.

El menu expectacular, si bien desproporcionau. Mejillones con diferentes salses, Sopa de Mariscu, Callos con patates, Fabes, Bacalao al pil pil, Pitu Caleya, Corderu, postre, cafés y chupitos. Pa reventar!!! Estaba todo muy bueno, pero el pitu y el corderu sobraben, nun podiamos comer más, menuda fartura y nun ye caru. Pal que nun lu conozca y tenga buen saque tien que tenelu en cuenta.

Nun quiero cerrar el relatu sin facer una mención especial al nuestru compañeru y amigu Armando Usín Andrés que fallecía n' esti triste día.

Tus compañeros de cuadrilla mantendrante siempre nel recuerdo. Descansa en paz.

No hay comentarios: