miércoles, 10 de febrero de 2010

10/02/2010. Area 1. Tiraña. Venao

Última cacería del añu, esta vez en Tiraña, onde esti añu nun tuviemos nenguna cacería. Los venaos llevaben tiempu controlaos ente la Zorea y Rifaeo, nos eucaliptales enrriba Lloro. Na zona taben encamaos ente 5 y 8 venaos.
Nun madrugamos muncho y quedamos na cafetería Nagasaki en los Barredos, d'onde salimos a eso de les 8 y media pa colocar los puestos. Repartímonos en dos grupos, unos que subirien dende Tiraña pa los praos de rifaeo y otru de los que subiemos pela Zorea pa copar la pista que sube pa lo de Lauriano.
Comienza la echá y na más entrar los perros na mata algunos "observadores" ven los venaos movese, separándose éstos en dos grupos, un con dos machos que suben pela zona de rifaeo y otros tres que tiren pa la zorea, nel que se encuentra al paecer un buen trofeu.
Enseguida empiecen a llegar los venaos a los puestos. Yo toi de llau de Jose Manuel, más abaxo Jose Luís y enrriba mio Lupión. Salnos nunca cruva un venau xoven, sin casi cuerna que ya había tenio a tiru Jose Luís más abaxo, pero lu dexamos pasar, un buen trofeu seguia metiu na mata y sería l'últimu en salir, asina que había que tener paciencia.


Xusto cuando pasa'l venau, pela emisora oyese algo que nun se distingue bien... dicen algo asina como "ya está, acabose..." nos preguntamos que qué pasa, porque nun oyimos nengún disparu... pero pela emisora nos lo confirmen. En Rifaeo salieron un par de venaos tamién xóvenes y abrieron fuego, posando Luis Mieres un en suelu. El día había acabao a eso de les 10 de la mañana y baxamos toos pa Tiraña pa ver la "pieza".
Aquí teneis la foto pa valorar vosotros mesmos.

Comentariu Gastronómicu
La comida fué nel restarurante Cervantes, situau na Carretera Xeneral de Llaviana, al llau del bar el Raigosu.
Nun había muncha xente y tuvimos agusto. Punsiéronos un menú habitual pa cazaores.
Sopa y parrillada, si bien pa quien quisiere pescao nun tuvieron problema en preparalo, (como ye el mio casu) postre y chupitos. Faltó bastante xente y el detalle de que nun se pudiere fumar nun-y sentó bien a tol mundo. Ficimos una buena sobremesa na que dio tiempo a falar de todo.... hasta de política
Na foto podemos ver a Luis Mieres satisfechu col magníficu trofeu cazau. (jeje, nun te lo tomes a mal Luis).

No hay comentarios: