La cosa nun taba clara, asina que mandamos a los monteros a cortar monte, a ver que pasaba y nosotros tiramos pa Beleño.
Nun momentu dau avisen que pue haber xabalí enriba el pueblu de Tanda, onde Lupión diz que el Rex canta algo, asina que ponemonos en marcha, aparcamos los coches na parte alta del pueblu y metémonos per unos caminos que paecien rios del agua que llevaben. El paseu fué toda una azaña, ente los barrizales, los praos nidios, incluso nel pasu de un riu que normalmente pasase sin problemes pero cola que taba cayendo venía cargau hasta el alma. Paez que no, pero taba guapino... y al final, pa ná. Colo camos los puestos rodiando una mata, entren los monteros colos perros y na de na, de na. Rex nos había fallao.
Como nun da tiempu a cortar más, baxamos y tiramos pal pueblu de Taranes, la verda que yo y algún más, col frio y la lluvia que facía hubiéremos preferio tirar pa casa, pero bono, proponien una última echá y teniemos que ponenos a ello, Faustino y Quico en cambio decidieron marchar, que ye lo mejor que ficieron.
Dibemos a copar el monte d' enfrente el pueblu, dende' l pasu que tira pal Tiatordos hasta tol cantu de la peña. A mi, tocame precisamente nel pasu, a onde vopy xunto a Muñera y el Roxu.
La verdá que puedo dicir en serio que esti fué'l peor día de caza que yo pase hasta hoy. Nesti puestu allí parau, enriba'l rio taba'l aire que cortaba, la lluvia comenzó a tornase en nieve y yo quedé entumeciu del too. Poles emisores nun se dicía na y el tiempu pasaba y la verdá, yo solo pensaba en marchar.
En un momentu dau oyense unos tiros, el guarda hasta creería que tabemos tirando a los Rebecos que había per allí o algún llobu, que habíen dexao nel corte los restos de les cabres... pero no, sin comelo nin bebelo y sin que los perros ficieren na, salieron de la mata dos xabalinucos que foron a topar con Luis Mieres que posolos en baxo. El día había acabao y pesie a todo habíemos matao, yo ya nun veía la hora de tornar pal coche y marchar.
De allí colamos pal primer bar onde paramos a tomar un café cuando llegamos, tomamos un calducu y marchamos pa Llaviana, onde quedamos pa cenar nel Guaje, onde falló della xente y la mesa quedó a la mitá.
Comentariu Gastronómicu
Repetimos na sidería El Guaje en Laviana. Como siempre tanto la atención como la comida estupendos. Sopa de mariscu, Parrillada variada con fritures (muy buena), postres, café y chupitos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario