Primer día de Diciembre. Munches semanes tuviemos que esperar hasta esti nuevu día de caza nel coto. Pela mañana al levantamos, aunque el tiempu había sio buenu los dies anteriores, el día amanecía frio y según díbemos pa Muñera la lluvia pasaba a ser aguanieve. Una vez en Muñera, al aparcar en los Panchos ya trapiaba a tou meter, cubriendo rápidamentes coches, sin paecer que fuere a parar.
Asina ye que aprovechamos el tiempu entre caldos y vinos calentaos, parties de cartes y conversaciones en su mayor parte de caza. Por desgracia ya yeren les 10 de la mañana y el monte había quedao cubierto, con poca nieve pero cubierto. Ya habíen comunicao al guarda (Revuelta) que les otres caceries habien sio suspendies, pero nosotros queriemos esperar. Siempre hay esperanza.
Al poco el guarda nos comunica que lo mejor ye firmar la cancelación y que si abocanaba ya veriemos...
Pues bien, abocanó y no solo eso, sinon que a eso de les 12:30 la nieve quítase de los praos y sale el sol, asina que nos animamos y disponémonos a comenzar la cacería. Avisamos al Guarda, pero pa nuestra sorpresa comunícanos que la cacería está suspendida y que nun se puede reanudar ?¿?¿ (Habiemos entendio que si se quitaba la nieve se retomaba sin mayor problema...).
Munchos nun acepten esto y ante la impotencia deciden dir a ver al presidente, pa que intereceda a la vista de que les condiciones habíen cambiao y la nieve nun taba cubriendo todo el lote y permitiere la cacería, pero esti, lejos de interceder, ofiéndese enteru y nun quier saber nada, con males formes métese en casa y desentiéndese de todo. Supongo que él nun sentirá como nosotros lo que ye el haber pagao la cacería, la comida de esi día, los monteros, el tener que madrugar, el andar colos perros palantre y patrás.... pa llueu nun poder cazar. Vamos, o ye eso eso o nun tenía el día, si non igual yera un poco más receptivu, nun ya pa dexar cazar o no, sinon pal tratu colos socios del coto.
Nun podiemos creer que con el preciosu día de sol que había quedao y cola nieve quitao de les partes baxes nun nos fueren dexar cazar nel lote 4, un de los que mejores resultaos estaba obteniendo esti añu. Pero col reglamentu en la mano, así yera. Taba suspendía y nun había manera de da-y torna. Finalmente, colos aires un poco alteraos ficimos tiempu hasta la comida.
Comentariu Gastronómicu:
Fuimos a los Panchos y como siempre un estupendu tratu familiar de Milio acompañao poles abundantes raciones de Callos, pitu, corderu, adobu, postres y chupitos. Un sitiu onde nos sentimos como en casa.
Algunos depués escapamos pal Cuadru en Laviana, onde aguantamos hasta el final Lupio, Muñera, Adrián, Fran, Diego y yo.... somos Leones!!!.
2 comentarios:
muncho me reí cuando dices que el presidente se ofiende enteru y contesta de males maneres...poco a poco va descubriéndose les maneres de esta xente y compruebase que los que nos quexemos en su día y nos fixeron abandonar nun decíemos tantes mentires ni yeremos tan malos...pero bueno, nun te dexes influir por les males maneres de algunos ni por los malos resultaos de la temporá, la próxima será meyor. por último decite que me gusta muncho el blog
Gracies por opinar nel Blog. En cualquier casu esti blog ye expresamente pa que quede en algún sitiu les experiencies que vive nuestra cuadrilla cazando por Laviana y el resto d'Asturies. Ye prestoso tenelo aquí pa poder verlo siempre que se quiera según pasa el tiempu.
Lo del presidente, pues nun fice el Blog para discusiones de este tipu, diose el casu de que nos ocurrió lo que nos ocurrió y creo que no tengo porque callarlo.
Son opiniones mias, no son anónimas, por tanto yo asumo las críticas que pueda haber, ya sea a favor o en contra, jeje.
Un saludo
Publicar un comentario