Una vez reunios, unos tiren poles pistes pal cantu, na zona del Argallón y el restu, Muñera, El Roxu, Corte, Pedro y yo xunto col guarda Javier baxamos pa La Aldea y tiramos rodiando pal puestu.
Copamos un bosque con urcies, estando los monteros nel altu a la espera colos xabalinos localizaos. Soy l´últimu en colcame, nun peñeru con tiro corto de escopeta.
Empieza la echada y paez que hay de todo, nada más soltar los perros salta embaxo mio ente los felechos, a unos 10 metros un buen venao y como per onde pasa´l venao pasen los xabalinos... baxo un poco y prepárome a recibilu. Al poco tiempu, per enrriba mio empieza´l tiroteo, salen 5 o 6 xabalinos, Pablo vacía 2 veces el cargador contra una xabalina que cae abatida cola boca desfecha y a un llabascu al que tamié-y tira Jose Luís (padre) sin confirmar muerte. Nesi momento Javier el guarda ponsenos algo nerviosu y pide la confirmación, nesos momentos pasa un llabascu por debaxo mio, per onde había pasao´l venao, nun disparo y llega hasta el Roxu, que tampoco dispara. Jose Luis (fiu) avisa pela emisora que tien xabalín a tiru pero el guarda manda parar y nun dispara, llueu escuchase otru disparu (creo que d´un de los Veneros) y el guarda amenaza con suspender la cacería... escapen tolos xabalinos y quedamonos cola gocha confirmándose que nun habíen alcanzao al segundu xabalín, nesos momentos ya nun facemos nada allí, yeren les 3 de la tarde. El monte quedó vaciu, así que baxamos, llimpiamos la xabalina y montamos la nueva echá.
Los que tan nel cantu apóstense pal otru llau, y los que tamos abaxo coxemos los coches y vamos pa la gasolinera de Rioseco, pa metenos hacia la Braña, lindando cola Reserva. Muñera, Corte, El Roxu, Pedro y yo nun llegamos hasta los puestos hasta les 5 de la tarde, en que comienza la echá.
El mio puestu ye nun prau con felechos pela parte de arriba, na cresta de enfrente diviso a Armando y a Jose Luis (padre), detrás mio más arriba está Pedro.
Pasa el tiempu sin novedad... y ya cuando se quitó el sol tras la cresta, casi a les 6, sal d´improvisto un xabalí na mio zona, dexuru procedente de la anterior echada. Debía habese puesto nerviosu, puesto que nun había monteros cerca. Siéntolu baxar rompiendo el felechal sin poder velu, prepárome, pero sin tiro seguro nun me arriesgo, finalmente veolu un momentín nuna zona más despexao, ye un llabasquín como una liebre de grande, disparo y fallo, sigue por el felechal y cuando sale hacia la mata vuelvo a disparar pero tamién fallo perdiéndose ente les castañales.
Comenten que retiramos y mientres baxen los monteros de enfrente mio en mi dirección, (Kiko y Fran), saltayos un venao enorme entre les urcies que revuelvese contra ellos, teo una visión privilexiada dende´l monte d´enfrente y ye un espectáculo, el venao finalmente recula y escapa rompiendo monte hacia el rio...
El día acaba con una xabalina, sin facer el cupo de dos xabalinos. La paralización de la echada pol Guarda y llueu´l mio fallu frusta la buena estadística que llevaba la cuadrilla. Tomamos algo nos Panchos onde facemos la foto de rigor de Pablo col so trofeu, y vamos a aseanos pa dir a cenar.
Menu Sidrería Restaurante EL GUAJE:
Sopa, lenguau con vinagreta y mayonesa, parrillada (chuletones, costilles, criollu, pitu...), postres, cafes y chupitos. (La verdad que quedamos muy contentos col sitiu, habrá que repetir).
No hay comentarios:
Publicar un comentario