Una vez finalizaes les batides del añu entamamos les diverses actividaes que tienen llugar a lo llargo de la primavera y el branu ente les que tuviemos recechos, concursos de perru rastru en Villaviciosa y Nava, sueltes de perdiz en Camposagrado (León) pa los perros de caza menor y tiro al platu en Migalpiri (Laviana).
Nesta foto tenemos un par de cabeces de los corzos que mató esti añu Adrián, nos recechos que tuvo en Villaviciosa y Nava nel mes de Abril.
Nesta foto tenemos un par de cabeces de los corzos que mató esti añu Adrián, nos recechos que tuvo en Villaviciosa y Nava nel mes de Abril.
Aunque la foto ta un poco lejos, los corzos son completos, con buenes rosetes y muy perlaos. Superaron los 100 puntos en medición de campu y pa Asturies pue dicise que son buenos trofeos.
Pela mio parte receché nel mes de xunu, nel nuestru coto de Laviana, nes areas 4, 5 y 6 que incluyen el valle de Llorio, Villoría, L´Acebal....
Na mañana del segundu día de recechu estuve apoyau por Luis Mieres y Adrián que controlaben la zona de la Gabilancera donde teníemos controlau un buen corzu. El guarda Revuelta, el so tiu y yo tiramos más cerca de Laviana, na zona del Entrialgo. Allí fué onde tuve la ocasión a les 10 de la mañana de posar un peculiar corzu. Contamos cola estimable ayuda de Fran (del bar del Entrialgo) que nun dudó en avisanos de la presencia de la parexa nun prau pel que habíemos pasao 25 minutos enantes sin haber visto nada. El disparu fué un poco apresurau dende la pista, a unos 190 metros. Una vez sacau a la pista y feches les primeres fotos, llevámoslu pa Villoria onde lu limpiaños y facemos el correspondiente papeleo pa poder llevalu.
Como podeis ver, el corzu tien 4 cuernos y 9 puntes. Un de esos casos que poques ocasiones na vida se-y ponen a un enfrente y que hay que aprovechar.
A ver si el añu que vien tenemos la mesma suerte.